VOLEYBOL TURNUVASI
PERSONEL VOLEYBOL MÜSABAKALARI BAŞLIYOR
2024 – 2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KEÇİÖREN PERSONEL VOLEYBOL MÜSABAKA TALİMATNAMESİ
2024-2025 Eğitim Öğretim yılında İlçe Personel müsabaka talimatı aşağıda çıkartılmıştır.
Turnuva ile ilgili tüm bilgiler (fikstür, grup, puantaj, cezalı v.b.) https://ankara3.ebs.org.tr/haber/voleybol-turnuvasi/35074 adresinden takip edilecektir. Buradan yayınlanan fikstür ve duyurular tebligat olarak kabul edilmiş sayılır.
- Takım oyuncuları; okulun kadrolu öğretmeni, memuru, yardımcı personeli veya Keçiören okullarından emekli personel olmak zorundadır (Emekli personel oynatan takımların 1 transfer hakkı tamamlanmış olur).
- Takımlar en fazla 14 kişiden oluşacaktır. Takımlar oluşturulurken takım çıkarmayan okullar Keçiören İlçesi okullarından 1 erkek, 1 kadın oyuncu transfer edebilirler.
- Maçlar yarı finale kadar kazanılmış 2 set üzerinden, yarı final ve final maçları ise kazanılmış 3 set üzerinden oynatılacaktır.
- Takımlar, ilk maçından 30 dakika önce; takım listesini, sporcuların personeli oldukları kurum onay yazılarını ve sağlık beyanlarından oluşan dosyalarını komiteye teslim etmek zorundadırlar. Teslim etmeyen takımlar maça çıkarılmayacaktır. Takımlar forma giymek zorundadır. Formaların mutlaka hem ön hem de arkasında numara yazılması zorunludur.
- Müsabakalarda diskalifiye olan sporcuların ve takım mensubunun savunmasını olayı takip eden 1 iş günü içinde tertip komitesine vermesi gerekmektedir. Ayrıca savunma istenmeyecektir. İtirazlar tertip komitesi tarafından değerlendirilip, takımın bir sonraki maçından 24 saat öncesine kadar sonuçlandırılacaktır.
- Beden eğitimi öğretmenlerinin veya okul öğretmenlerinin dışında voleybol branşında uzmanlaşmış kişilerin okul takımı ve sporcularının çalıştırabilmesi için bu kişilerin çalıştırıcılık (Antrenörlük) belgesine sahip olmaları ayrıca sabıka kaydı belgesi eklenerek ( yeni tarihli ), ilgili okul müdürlüğünce onaylanarak tertip komitesine sunulması gerekmektedir. Bu esaslara uymayan kişilerin okul takımını çalıştırmaları mümkün olmayacaktır.
- Müsabaka esnasında seyirci öğrencilerin getirilmesi durumunda okul idaresi sorumlu olacak, okul müdürleri gerekli tedbirleri alacaklardır.
- Tertip komitesi uygun gördüğü taktirde karsılaşmaların gün ve saatlerinde değişiklik yapar. Yapılan değişikliklerin web sayfasından takibi okul idaresi sorumluluğundadır, Maç günleri hafta içi mesai saatleri dışında oynanacaktır.
- Teknik toplantıda katılan okul sayısına göre kura çekimi ile gruplar belirlenecek, önce grup maçları, sonrasında katılan okul sayısına göre eleme usulü şeklinde devam edecektir. Müsabakalarda T.V.F’nin yayınlamış olduğu kurallar aynen geçerli olacaktır.
- Maç programında belirlenen gün ve saatlerde zorunlu haller dışında değişiklik yapılmayacaktır. Maç saatinde sahada hazır bulunmayan takımlar hükmen yenik sayılacaktır.
- Davul, havalı korna ve bunun gibi gürültü yapan aletlerin salona getirilmesi ve çalınması yasaktır. Öğretmenler grup maçları 3 hakemle yönetilecektir. Hakemler İlçemiz beden eğitimi öğretmenlerinden oluşacaktır.
- Turnuvaya katılım için sendika kaydı şartı yoktur. Bütün okul personelleri katılabilmektedir.
Takımların katılacaklarını bildiren okul müdürlüğünce onaylı yazılarını, 14.02.2025 cuma günü mesai bitimine kadar Eğitim Bir Sen Ankara 3 Nolu Şube binasına bırakmaları gerekmektedir. Teknik Komite tarafından hazırlanacak program dahilinde başlama tarihi ve detayları https://ankara3.ebs.org.tr/haber/voleybol-turnuvasi/35074 adresinden bildirilecektir. Tüm belge ve dökümanlar için ayrıca yazı gönderilmeyecektir.
TÜM TAKIMLARA BAŞARILAR DİLERİZ.
TEKNİK KOMİTE
Serkan ALTIPARMAK Okan DAYİBAŞOĞLU Güven CAN
Turnuva Sorumlusu Beden Eğitimi Öğretmeni Beden Eğitimi Öğretmeni
BİLGİ İÇİN:
SERKAN ALTIPARMAK: 0553 602 82 76
OKAN DAYİBAŞOĞLU: 0530 828 25 34